Εδώ και λίγους μήνες ανακαλύπτω έναν νέο,μαγικό,παραδεισένιο κόσμο.
Πώς είναι να είσαι έγκυος, να γεννάς και να μεγαλώνεις δίδυμα!!
Τα δικά μου διδυμομπεμπίδια!!!

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΕ ΒΡΗΚΕ ΣΥΜΦΟΡΑ...ΕΚΑΝΑ ΔΙΔΥΜΑ!!!

Ποτέ δεν θα ξεχάσω την αντίδραση της αδεφής μου όταν της είπα ότι περιμένω δίδυμα...Έβαλε τα κλαματα.Απελπίστηκε.Θεώρησε ότι με βρήκε μεγάλο κακό!
Έχω ξαναπει οτι κ γω όταν έμαθα ότι θα κάνω δίδυμα σοκαρίστηκα.Αλλά αυτό ήταν το πολύ για ένα βράδυ...κ μάλλον οφείλεται στις ορμόνες!!!

Από τότε μέχρι κ σήμερα όποιος με βλέπει με τα μωρά ή άκουγε τότε ότι περιμένω δίδυμα, με κοίταγε με οίκτο,πανικό,τρόμο,συμπόνοια, λες κ  με βρήκε το μεγαλύτερο κακό του κόσμου.

κινδυνολογίες του τύπου "Δεν θα τα βγάλεις πέρα", "Αν δεν έχεις μόνιμα βοήθεια δεν βγαίνει", "Κουράγιο θα είναι πολύ δύσκολα" άρχισαν να με κατακλύζουν...

Κ γω δεν κρύβω ότι στεναχωριόμουν πολύ.Όχι γιατί πίστευα αυτά που μου έλεγαν αλλα γιατί δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι κάποιος μπορούσε να με κάνει να νιώσω τόσο πολύ άσχημα που περίμενα δύο παιδιά.Που ήμουν έγκυος κ ανάμεσα στις δικές μου ανησυχίες για το πώς θα πάνε τα πράγματα έπρεπε να έχω κ μια απάντηση στον κάθε καλοθελητή που προσπαθούσε να με πείσει ότι θα ζήσω μια κόλαση!

Ε όχι λοιπόν!!
Δεν ζω την κόλαση....

ΖΩ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!!


Ακόμα κ τώρα όσοι με βλέπουν κ μου εύχονται καλό κουράγιο δεν μπορούν να με πιστέψουν όταν τους λέω ότι δεν είναι δύσκολα, ότι περνάω πολύ καλά με τα παιδιά μου, ότι δεν κουράζομαι, ότι δεν με νοιαζει που είναι δύο....
Και με κοιτάνει με δυσπιστία....κ αναρωτιεμαι τελικα.....

Γιατί το να κάνεις δίδυμα έχει φτάσει να θεωρείται κατάρα και όχι ευλογία;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου